Általános szerződési feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Kamarás Alex Ev. (továbbiakban: Szolgáltató), által a https://kamarasalex.hu domain név összes aloldalára és összes aldomain nevére, valamint az aldomainek aloldalaira, és az említett oldalakon elérhető, vagy onnan letölthető anyagokra, információkra vonatkozik, valamint https://kamarasalex.hu honlapon keresztül nyújtott szolgáltatás igénybevételének feltételeit szabályozza.

Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amelyet az Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) www.KamarasAlex.hu weboldalon keresztül vesz igénybe, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagy közreműködője által jön létre (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

Szolgáltató Adatai:

  • Név: Kamarás Alex Ev.
  • Telefonszáma: +36 30 307 8498
  • Email cím: info@KamarasAlex.hu
  • Adószáma: 68400046-1-33

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.KamarasAlex.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházon (a továbbiakban: KamarasAlex online áruház) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. Az KamarasAlex online áruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (“Elkertv.”) szabályozza.

1.2. A KamarasAlex online áruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. A KamarasAlex online áruház szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult.

1.4. A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség részletes indoklással.

1.5. A szerződés nyelve magyar.

1.6. A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

1.7. A termékoldalon megjelenő képek eltérhetnek a valóságtól, azok nem méretarányosak, legtöbbször illusztrációként szerepelnek.

1.8. A szolgáltató elektronikus számlát biztosít az ügyfél részére. A szolgáltató vállalja, hogy az elektronikus számlát megküldi az ügyfél által megadott E-mail címre, miután a megrendelés kifizetése megtörtént az ügyfél részéről.

Ügyfélszolgálati iroda helye: hamarosan

Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: (hétköznapokon: 10.00-18.00)

Telefon: +36 30 307 8498

Internet cím: www.KamarasAlex.hu

E-mail: info@KamarasAlex.hu

2. A szolgáltatás leírása

2.1) A Szolgáltató által nyújtott Webáruház Titkok Mesterkurzus (WTM), illetve egyéb oktatóanyagok és tanfolyamokon keresztül a Szolgáltató hatékony, közvetlenül alkalmazható marketing,-és webshopvezetési ismereteket, ezzel kapcsolatos oktatóvideókat és egyéb tananyagokat oszt meg a Szolgáltatás tagjaival (a továbbiakban: „Tag”).

2.2) A Szolgáltatás célja, hogy a tagokat megismertesse a webáruház üzemeltetés, online marketing legújabb trendjeivel és módszereivel, amiket a tagok saját vállalkozásuk növelésére hasznosíthatnak.

3. Megrendelés

3.1. Az elérhető online tréning anyagok lényeges tulajdonságait, jellemzőit a konkrét képzés információs oldaláról (termékoldal) lehet megismerni. Amennyiben a Weboldalon található bármely tréning minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, melynek adatait, elérhetőségét az 1.8 pontban találja.

3.2. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza.

3.3. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.

3.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

3.5. A megrendelést a Szolgáltató Weboldalán keresztül csak regisztrált Ügyféltől és csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.) A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

3.6. Megrendelés feladására az KamarasAlex online áruházban -akár regisztrációt követő bejelentkezés nélkül-, a Kosár használatával van lehetőség. Az Ügyfél a kiválasztott termékeket az egyes termékekre kattintást követően megjelenő, a termék részletes adatait ismertető oldalon található Kosárba gomb használatával teheti a Kosarába. Amennyiben az Ügyfél a Kosár tartalmát véglegesítette, a Pénztár gombra kattintást követően megjelenő összegző oldalon ellenőrizheti a megrendelés feladása előtt rendelése adatait, módosíthatja a számlázási és szállítási címet, kiválaszthatja a fizetés és a szállítás módját, valamint megjegyzést fűzhet megrendeléséhez.

3.7. Fizetési módok:
– Barion Bankkártyás online fizetés: Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013
– Paylike: A biztonságos és díjmentes online bankkártyás fizetést a Paylike biztosítja.

3/B Részletfizetéses megrendeléssel kapcsolatos információk

A tréningek/oktatóanyagok árának egyszerűbb finanszírozása érdekében a termékeket részletfizetéssel is meg lehet vásárolni a PayPal, a Barion és a Paylike rendszerén keresztül.

A részletfizetés egy bankkártya-elfogadáshoz tartozó funkció, mely alapján a vásárló által a regisztrációs tranzakció alkalmával megadott bankkártyaadatokkal a jövőben újabb fizetéseket lehet kezdeményezni a bankkártyaadatok újbóli megadása nélkül.

A részletfizetés lényege, hogy a Vevő a megrendelni kívánt termék, vagy szolgáltatás megrendeléskor (a termék megrendelő űrlap felületén) elfogadja (egy erre vonatkozó jelölőnégyzet kipipálásával), hogy részletfizetést kíván igénybe venni.

3/B/1, Befizetések rendezése

Részletfizetéses vásárlás esetén a vásárló engedélyt ad a Kamarás Alex Ev. számára, hogy a vásárláskor elfogadott összeget a vásárláskor elfogadott időközökben automatikusan terhelje a választott fizetési eszközt a vásárláskor elfogadott összes részlet kiegyenlítéséig.

Az első befizetés minden esetben a rendelés feladásakor történik, a későbbi befizetések pedig a rendelés feladását követően 30 naponta történnek meg (második részlet a rendelés feladása után 30 nappal, a harmadik részlet a rendelés feladása után 60 nappal, és így tovább).

A Barion rendszerén keresztül történő részletfizetés esetén “Barion Payment Zrt.” fog szerepelni a számlakivonatokon.

3/B/2, Fizetési kötelezettség

Részletfizetés esetén a megrendelő az összes részlet kifizetésére kötelezettséget vállal.

Emiatt a fizetések elmaradása esetén a vásárló nem jogosult Szolgáltató által kínált 180 napos 100% pénzvisszafizetési garancia érvényesítésére, sem a vásárlásához való részleges hozzáféréshez.

Egy részletfizetés elmaradása esetén a hátralék rendezéséig felfüggesztésre kerül az adott termékhez való hozzáférés.

A tréningre vállalt 180 napos garancia részleteit itt találod: https://www.kamarasalex.hu/garancia/

3/B/3, Fizetési adatok

Részletfizetés esetén a vásárló vállalja, hogy minden a fizetési adatait (fizetési mód, bankártyaadatok, számlázási információk) pontosan és aktuálisan tartja.

3/B/4, Ismétlődő fizetés lemondása:

Egyéni elbírálás alapján, az ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvétellel a vásárlónak lehetősége van a később részletfizetéseket szüneteltetni, vagy felfüggeszteni. Az ismétlődő fizetés lemondási igényét kérjük, az info@kamarasalex.hu email címen jelezze.

Ez esetben a korábban befizetett részletek nem kerülnek visszatérítésre, és a vásárláshoz való hozzáférés felfüggesztésre kerül. A vásárló a vásárláskor elfogadott részletfizetési feltételeknek eleget tétele után szerez teljeskörű hozzáférést a megrendelt termékhez/szolgáltatáshoz.

4. Adatbeviteli hibák javítása

4.1. Az Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból az „X” jelre kattintva).

5. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

5.1. Az Ügyfél által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a Szolgáltató automatikus visszaigazoló e-mail útján (de legkésőbb 48 órán belül) visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Ez a visszaigazoló email kizárólag tájékoztatja az Ügyfelelt arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett.

5.2. E visszaigazoló e-mail nem minősül a Szolgáltató részéről az Ügyfél által tett ajánlat elfogadásának, és e visszaigazolással érvényes szerződés nem jön létre a Szolgáltató és Ügyfél között.

5.3. A Szolgáltató az Ügyfél megrendelését (ajánlatát) külön elfogadó e-mail útján fogadja el, melyben az Ügyfelet tájékoztatja egyebek mellett a szerződés létrejöttéről, illetve a kiszállítás megkezdéséről. Érvényes szerződés a felek között ekkor jön létre.

5.4. Az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, vagyis 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó külön elfogadó e-mailt.

5.5. Ha az Ügyfél rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé vagy a jelzést megteheti akkor, amikor a Szolgáltató telefonon felveszi vele a kapcsolatot, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

5.6. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

6. Szállítási és fizetési feltételek

6.1. A Szolgáltató a megrendelt szolgáltatáshoz elektronikus hozzáférést biztosít.

6.2. A Weboldal Gyakori kérdések oldal alatt közölt szállítási határidők kizárólag tájékoztató jellegűek.

7. Elállás jog

7.1) Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki online tréninget vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

Fogyasztó az alábbiakra jogosult a vásárlástól számított 14 naptári napon belül:

Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog olyan előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak, továbbá ha a megrendelt termék integritása a fogyasztó által sérült.

A Megrendelő jogosult a vásárlástól 14 napon belül elállni a bontatlan és használatba nem vett termék, csomag visszaküldésével. Ez esetben a Megrendelő 14 napon belül visszakapja a termék árának teljes összegét.

7.2) Amennyiben a postaköltség külön szolgáltatásként került kiszámlázásra, úgy annak visszatérítésére a Megrendelő nem jogosult.

7.3) A Megrendelő elveszti az elállás jogát, amennyiben kibontja a csomagot és használatba veszi a terméket. (Lásd: 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 5§ d, bekezdés).

7.4) Visszaküldeni csak átvett, a postásnak (futárnak) kifizetett terméket lehet. Nem minősül a megrendeléstől való jogos elállásnak a csomag átvételének elmulasztása vagy szándékos megtagadása.

7.5) Interneten keresztül vásárolható termékekre – egyes esetektől eltekintve – nem vonatkozik garancia.

7.6) Ismétlődő bankkártyás fizetés esetén emailben (info@kamarasalex.hu) kell jelezni a szolgáltatás lemondásának szándékát. A lemondási szándék jelzését követően 24 órán belül megszüntetésre kerül az ismétlődő fizetés. Lemondás esetén az addig levont összeg nem visszatérítendő.

8. JÓTÁLLÁS

8.1. Kötelező jótállás

8.1.1.A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a Polgári törvénykönyv és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.

8.1.2. A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

8.1.3. A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik.

8.1.4. A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

8.1.5. Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül Vásárlót a jótállásból fakadó jogok a 9.1 és a 9.2 pontokban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

8.1.6. A jótállás nem érinti az Ügyfél jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.

8.1.7. Ha a felek között jogvita alakul ki, melyet békés úton rendezni nem tudnak, az Ügyfél Békéltető testületi eljárást kezdeményezhet, a 12.2. pontban feltüntettettek alapján.

8.2. Önkéntes jótállás

9. Felelősség

9.1. A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

9.2. Az Ügyfél a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért.

9.3. Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

9.4. A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

9.5. Az Ügyfelek által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

9.6. Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.

9.7. Amennyiben az Ügyfél a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

9.8. A Szolgáltató az Ügyfél által megnyitott internetes oldalain közzétett információ teljességéért, pontosságáért, ezek felhasználásából származó bármilyen kárért, elmaradt haszonért felelősséget nem vállal. A honlapon megjelenő minden információ tájékoztató jellegű, és nem minősül jogi tanácsadásnak, nem használható speciális jogi tanács vagy vélemény helyettesítéseként.

10. Szerzői jogok

10.1) A honlap, a honlapon található anyagok, könyvek, a küldött hírlevelek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást) (továbbiakban: Művek) szerzője (továbbiakban: Szerző): Kamarás Alex István.

10.2) A termék szerzői jogvédelem alatt áll, jogtulajdonos: Kamarás Alex István Ev. A termékről tilos bármilyen másolatot készíteni, bármilyen módon sokszorosítani, nyilvánosan bemutatni, részben vagy egészben közzétenni, fájlmegosztó portálokra feltölteni saját hasonló terméket, szolgáltatást létrehozni a termék alapján. A termék megrendelésével a megrendelő nem jogosult a terméket továbbértékesíteni.

Másolás, átdolgozás, jogszerűtlen használat, visszaélés, továbbértékesítés, fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása vagy a termék alapján létrehozott más hasonló termék, szolgáltatás, nyilvános bemutatás, részben vagy egészben való közzététel esetén az a megrendelő, aki a jogsértést elkövette, vagy ahhoz közvetett vagy közvetlen módon hozzájárult köteles a termék mindenkori teljes árának 100 (száz)-szorosát azonnali hatállyal megfizetni a Jogtulajdonosnak. Ez kiváltképp érvényes a hozzáférési link megosztására illetve a Tag belépési adatainak megosztására.

10.3) A Művek teljes szöveges és grafikus tartalma együtt és részleteiben is, szerzői jogi védelem alatt áll (1999. évi LXXVI. tv. alapján). A Művekhez tartozó valamennyi jog a Szerző által fenntartott.

10.4) A Művek nem módosíthatók, nem dolgozhatók át és nem készíthető belőlük más mű (származékos mű), illetve más művel nem kapcsolhatók össze.

10.5) A Művek kereskedelmi, illetve üzleti célú felhasználása a felhasználási formától és módtól függetlenül tilos.

10.6) Ha az ügyfél megszegi a szerzői jogra vonatkozó rendelkezéseket, akkor a Szolgáltató jogosult megvonni/törölni az ügyfél hozzáférést a tréninghez még akkor is, ha az ügyfél már teljes egészében kifizette terméket/kurzust.

10.7) Ha a Szolgáltató úgy ítéli meg, hogy az ügyfél veszélyezteti a Szolgáltató bármely vállalkozásának üzletvitelét, piaci helyzetét, hírnevét akkor a Szolgáltató jogosult megvonni/törölni az ügyfél hozzáférését a tréninghez és a hozzá tartozó szolgáltatásokhoz még akkor is, ha az ügyfél már teljes egészében kifizette terméket/kurzust.

11. Jogérvényesítési lehetőségek

11.1. Panaszügyintézés

Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Vásárlói ügyfélszolgálat (Vevőszolgálat) csak emailben és telefonon a +36303078498-es számon.

Cím: nem elérhető.

Személyes ügyfélszolgálati nyitva tartás: nem elérhető.

Telefonos ügyfélszolgálat nyitva tartás: Munkanapokon 9-10 óráig,

E-mail: info@KamarasAlex.hu

Az Ügyfél a termékkel vagy a tevékenységgel kapcsolatos fogyasztói kifogást a 12.1. pont szerinti elérhetőségeken terjesztheti elő.

A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben azt az Ügyfélnek átadja, telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt az Ügyfélnek legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.

A telefonon közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látja el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a Szolgáltató az Ügyféllel köteles közölni.

A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni .

A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.

A Szolgáltató az Ügyfél által előterjesztett kifogásokat a 12.1. pontban megadott közvetlen elérhetőségeken, hétköznapokon 9:00-14:00 között fogadja.

12. Egyéb rendelkezések

12.1. Az Kamaras Alex online áruház Linux/PHP alapokon működő információs rendszer, biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

12.2. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításokról, azok életbe lépését megelőzően, a felhasználókat e-mailben tájékoztatja. A módosítások életbe lépésekor a regisztrált felhasználóknak az oldalra történő bejelentkezéskor azokat kifejezetten el kell fogadniuk az oldal használatához.

13. Marketing

13.1. Minden webhelyen történő vásárláskor a megadott e-mail címet marketing célra felhasználhatjuk.

Budapest, 2022-02-08

Hogyan indíthatsz masszívan profitábilis e-kereskedelmi vállalkozást?